Any type of love it will be shown, like every single tree reach for the sky

Stunder som dessa, när jag sitter och plockar in musik på mp3n, får jag en chans att titta igenom all musik jag samlat på mig genom åren. Allt från Charta 77 till Black Eyed Peas finns här, och jag hittade en låt som jag helt glömt bort som enligt mig är hur fin och härlig som helst. Vissa lär nog känna igen den:

Måste bara säga att jag inte kunde hitta den riktiga musikvideon, så den här fick duga. Det är ändå låten som är viktig.

Angels and Airwaves - The Adventure Final


God natt!

Update 01:18

Hittade ännu en bortglömd superlåt!

Hellogoodbye - Here in your arms



Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0