I want my mission so I can escape today

Jag måste erkänna en sak. Jag har fallit för Dr. Sloan i Greys Anatomy. Shit manhattan alltså. En riktig snygging! Eller, det är nog mer sättet än utseendet. Eller både och. Men ni förstår.
Sååå för eran (och min egen) skull tänker jag ladda upp lite bilder på min nya favorithunk. Eller vad man ska kalla honom.



Först en bild på programmets två hunkar tillsammans, så som vi känner dom som bäst.
Och sen...





Bamshackalam!!! Herrejesus alltså. McHottie! Brukar inte gilla muskler och sånt där annars, men den här karln har många bra egenskaper, så då spelar det ingen roll. Yamma!

Kommentarer
Postat av: Redsister

Hahahahahah loppaaaaaaaaaaaa<3

2009-04-19 @ 11:24:43
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0