If I get the colors, I will paint an art piece for you

På lördag är det Mando. Är peeeeppp!!! Och tydligen ska vi ge dom något sorts jättepåskägg med saker i. Jag har inte pengar att bidra med så jag tänkte lägga dit en teckning på Björn jag ritade en gång. Men det får bli en kopia som jag ritat till så den blev bättre. För originalet vill jag spara. Tråkigt att kopian inte blev lika bra bara. Det är något med den som är helt fel fel fel.



Första bilden är originalet, andra en kopia, och tredje kopian jag ritat på för att man inte ska se att det är en kopia. Alltså såg den likadan ut som mittenbilden först. Men det är fortfarande några småsaker jag måste fixa med tills den blir PERFEKT! Även om dom kanske inte tittar så noga så ska den vara alldeles pööörfekt. Han ser lixom... Elak och divig ut på sista. På första ser han snäll ut. På mittenbilden ser han bara tom ut men det är inget att prata om för den ska inte användas.

Imorn är det nationella i engelska och jag är inte peppad ALLS. Måste gå och lägga mig strax för att orka upp halv sex imorn för att komma i tid. Kommer man försent får man typ inte komma in.
Så nu ska jag sova. Kommer bli svårt för jag är superirriterad över att bilden inte blir som jag vill. Fuck, shit, piss som är mitt och Hannahs gamla... motto? Nä. Vi brukade säga så förut bara.

God natt!

Kommentarer
Postat av: soniponi

Det är sant faktiskt. första är bäst, den tredje är lite plastic.

2009-04-24 @ 20:16:57
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0