I'll move to Paris, shoot some heroin, and fuck with the stars.

Folk som fotar band verkar inte ha många idéer inte. Kolla här bara.


Mando Diao



Those Dancing Days



The Strokes


Tre av mina favoritband. Alla bandmedlemmarna i en ring. Roligt att alla banden är fem också! Kanske är därför det blir så lätt att fota dom stående/liggande i en ring med huvudena mot varandra. Hade det varit ett band med mer eller mindre än fem kanske det skulle bli konstigt. Kanske inte mer än fem. Men fem är nog bäst helt enkelt!

Även hissbilder verkar populärt!


The Strokes


Mando Diao

Nästan likadana hissar också! Nu är det nog snart dags för fotograferna att hitta på lite bättre idéer... Kom igen.

Urs jag vet inte om jag börjar bli sjuk. Helt dötrött hela tiden, hungrig eller proppmätt och aldrig något däremellan, osv. Min frisör har gått och blivit sjuk och jag hoppas så innerligt att hon inte smittat mig. Den 25 är det ju Mando på Annexet. Då ska jag vara frisk!!!

MGMT kommer till Popaganda i augusti! Har inte lyssnat på dom så himla länge, men dom är jävligt bra och jag vill hemskt gärna se dom. 500 är inte mycket för biljetter heller tycker jag. Om man tänker på vad en vanlig konsert kostar lixom! Blir nog skitbra. P&L, Popaganda och kanske något mer, vem vet? Nu gäller det bara att skaffa lite stålar. Måste ha nya jeans tills 25e också. Vill nog inte ha mina med ett stort hål i rumpan och leggings känns lite jobbigt att ha i en svettig publik tycker jag. Och en kjol över det. Näe. Jeans får det bli! Får kolla på Cheap Monday och vad de har att erbjuda. Förut har jag inte gillat Cheap Monday men det är nog dags nu när pengarna sinar! Något bra lär ju finnas.

Innan jag avslutar ska jag tipsa om en helfin blogg jag och mina två kompanjoner Hannah och Sona skapat:
http://www.molotovjivefanblogg.devote.se/
Finns väl inte så mycket att säga. Ett kanonband som Molotov Jive förtjänar väl en fanblogg nu när både Mando och Sugarplum har varsina! Läs och njut mina vänner.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Redsister

LOVELY haha aha om jag var bandfotograf skulle jag bara tvinga dom att hoppa och skratta hela tiden. älskar såna bilder, när de gör roliga rörelser och ler <3

2009-04-19 @ 11:27:04
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Fabrizio Moretti

fab är snygg på hissbilden måste jag säga. julian också.

alla i strokes är det hela tiden.

2009-04-19 @ 12:21:40
URL: http://bluemeanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0