Music for life, those dancing days

Här om dagen var jag, Sona, Hannah och Hanna på P3 live session. Vi var dels där för Markus, men jag och Sona var nog mest där för Those Dancing Days var kvällens DJs. Dagen innan hade jag precis börjat lyssna lite på Florence Valentin när Sona helt plötsligt frågade mig om jag ville med på P3 live session dagen efter, när dom spelade. Dom var faktiskt riktigt bra!

Florence Valentin - Spring Ricco


När vi skulle ställa oss till rätta i... Kan man kalla det konsertlokalen? Anyway, när vi skulle ställa oss så valde jag och Sona att stå vid ett av borden läääängst bak i hela stora salen precis där Those Dancing Days (minus Rebecka och Lisa) stog och spelade musik och dansade. Hannah och Hanna ställde sig istället precis vid Markus där han stog på scenen.
När allt var över spelade Those Dancing Days en remix av deras egna låt som även den heter Those Dancing Days! De började dansa och sjunga och det gjorde vi med, och det gladde Rebecka så mycket (hon arrivade lite senare än de andra. Lisa dök aldrig upp dock) att hon gjorde ett hjärta med händerna och skickade iväg sitt största leende mot oss och jag blev lika glad jag för det! Jag ville jättegärna gå fram och prata med dom, men visste inte riktigt vad jag skulle säga. Till slut knuffade Sona mig fram till dom och så berömde vi dom för att dom var bra och de önskade oss en glad påsk. De smittade verkligen av sin glädje på mig och mina fina vänner and thats why I love them.
Hittade en rolig video på Linnea, Rebecka och Cissi när de pratar japanska. Hahaha.

Linnea, Rebecka och Cissi snackar japanska


Nu när jag ändå är igång med massa videosar kan jag passa på att lägga upp min nuvarande favoritvideo:

The Strokes - You only live once


Riktigt skön kväll med musik, dator och läsa min störthärliga bok Linas kvällsbok. Tråkigt att Sugarplum och The Lance spelar i Borlänge ikväll och att det är artonårsgräns. Hade det inte varit det hade jag garanterat varit där nu.
Avslutar med en rolig-as-hell-bild på Victor Norén.


"I, on the other hand, look sub-par."

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sona

HAHAH CHICKEN McVICTOR MY LOOOOOOOOOOVE <333333333 Jag dör han är bääääääääääääääst!

2009-04-10 @ 22:38:17
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0