Once I had a love and it was a gas, soon turned out to be a pain in the ass

Okej jag skulle mött Sona idag egentligen, men allt blev helt fel och vi möttes aldrig så det slutade med att jag gick själv till Cheap Monday och Topshop för att för det första kolla på jeans, vilket inte gick så bra, och sen bara spana runt på fina kläder. När jag gick runt på Topshop såg jag ett gäng linnen/klänningar som hängde och slängde på en sån där rund häng-grej. Gick direkt fram till dom och tog tag i en av de svarta. Sen i de vita. Kände mig aningen tråkig eftersom jag knappt har några färgglada kläder. Så då grabbade jag tag i en rosa istället och gick och provade. Turned out I liked it! Såhär såg den ut:





Ska nog köpa den snart. Måste bara räkna ut hur det blir med alla mina pengar. Antingen köper jag den eller jeans innan Mando. We'll see! Hittar jag inga jeans köper jag den här först. Awesome. Vill ju ha någonting nytt och fint när jag ska se och träffa dom.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: SONIIII

UNDERBAR :D HA DEN PÅ MANDO, MED BARA ARMHÅLOR SÅ DET FLÄKTAR FRITT PÅ FOLK <3333333333333

2009-04-19 @ 18:59:06
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0