Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss

Äh. Nu ska jag skita i allt och bara låta saker komma till mig. Gör man så så ger man sig iallafall inte in i något dåligt. Jag ska skita i allt onödigt, vara glad och inte orka vara sur. Bara ibland när jag känner för det. Men inte så ofta. Men jag tycker faktiskt jag varit ganska glad på sistonde. Det är ju bra.

Imorn är det sista dagen på lovet. Ni kan ju gissa vad det innebär för skoj. Jojomen, jag ska städa och tvätta. Heeeela dagen. Och kanske sova lite också.

Har haft väldigt ont i huvudet nu i flera timmar. Det började lite smått idag när vi var ute för jag var så hungrig, så ungefär sen fyra-fem tills nu, tjugo över ett, har jag haft huvudvärk. Inte ens min vän Ibu Metin ville hjälpa mig. Men mitt huvud är så snällt att jag fick en paus på en timme där emellan.
Borde kanske sova snart. Och ta ännu en Ibumetin.

Hittade en bild på Rebecka och Lisa från Those Dancing Days.




Soniponi om Twisted diamond heart, I'm the weekend warrior:


Lilla Loppie. Önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa dig men det är svårt. Man måste helt enkelt börja med att vilja tillräckligt mycket och sedan prova, och sen är det bara att öva. Annars kan ju alltid jag spela och du sjunga till ;D

Svar: Aa, visst! Vi blir nästa hitduo på NRJ.

tittie ([email protected]) om Twisted diamond heart, I'm the weekend warrior:


Ja, börja spela keyboard, det är ganska lätt och hur kul som helst! Gitarr har jag aldrig heller förstått mig på... jag har köpt många gitarrer i hopp om att det var dom det var fel på, nu förstår jag att jag aldrig kommer bli nån talang!

Svar: Aa, får helt enkelt göra det! Känns lite lagom playful sådär. Haha ja, jag skyller lite på min gitarr också faktiskt. Men det är väl bara inse fakta att man suger på det helt enkelt.

Glad påsk eller nåt.

Kommentarer
Postat av: soniiiiii

HAHAHAH BILDEEEEEEEEEEEEEEEEEN REBECKAAAAA

2009-04-16 @ 13:19:49
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0