Well I am too young and they are too old

Ååååh jag är så himla trött just nu. Inte bara fysiskt, utan jag är trött på aaaaaaaallt just nu. Speciellt skolan. Jag har inte varit så skoltrött sen i nian tror jag. Jag vill verkligen inte gå dit. Och jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, jag tror att det är därför jag är så himla trött hela tiden, men blir jag sjuk och får vara hemma skulle det vara så himla skönt. Bara jag blir piggare tills på lördag då det är Mando. Sen kan jag bli sjuk igen. Ända till sommarlovet. För jag orkar inte skola mer. Alla tråkiga uppgifter och skit hit och dit. Men mest av allt har jag börjat tröttna på frisöryrket. Till en början var det superskoj, då skulle man bara lära sig klippa och gud vad roligt det skulle bli! Men alla dessa regler om hur man pratar med kunden, vad man får göra och inte göra, bara en massa massa regler hit och dit ååååååååååh jag blir så himla TRÖTT på det. Förstör mitt drömjobb bara, gör det!
Men man måste ju inte bli frisör bara för man går utbildningen. Det är ju bra. Känns lite som en lättnad. Jag vill fan bli konstnär istället. Jag som älskar att måla o hålla på. Måste man ha utbildning för det med? Då blir jag galen. Det skiter jag i. Jag kan jobba som frisör och måla och sådär på fritiden. Och försöka sälja. Vi får se. Jag vill det iaf.

Idag ska jag och Sona träffas en snabbis och jag ska försöka hitta mig ett par byxor. Och så ska vi leta present till Hannah..!
Och Sona har för andra gången glömt bort att hon är vegeterian:

SENSATION säger:
ont magen
SENSATION säger:
ätit lasagne
SENSATION säger:
+o(
SENSATION säger:
MEN
SENSATION säger:
HERRE
SENSATION säger:
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD
SENSATION säger:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
SENSATION säger:
Louise seriöst
Julian Casablancas säger:
Vad :|
SENSATION säger:
nämn en ingridiens i lasagne
Julian Casablancas säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Julian Casablancas säger:
KÖTTFÄRSSÅS
SENSATION säger:
FUUCK

Jag hejar på dig, Sona!

Jag tror jag ska sluta svara på kommentarer i inläggen. Det är lite jobbigt. Kanske svarar någon gång ibland bara. Men keep on kommentera ändå!

Uh nu ska jag nog fortsätta sitta här och stirra rätt ut i ingenting och vänta på att tiden ska gå. Och lyssna på musik. ÅH vi har ju bullar hemma! Mamma, my lifesaver<3

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: redsistah

SLUTA SKÄMMA UT MIG LOPPAAAA

2009-04-19 @ 18:56:15
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: zzzzoni

du kan måla dina kunder i ansiktet (y)

2009-04-19 @ 18:57:36
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0