I can't think 'cause I'm just way too tired

Håller på och skriver engelska. Har skrivit en bit på en uppgift som min lärare fått rätta. Se här:

"...so I was really glad (can you find another word for glad? But not happy) to finally see her again!"

Ett annat ord för glad? Och inte happy? Kommer någon på ett bra ord så är det bara att hojta till.

Är skoltrött som få nu verkligen. Igår när jag hade permanentprov sa min lärare till mig att jag är för noggrann och inte kommer tjäna några pengar då. Feels great! Nu blir jag riktigt peppad. Jag som redan tröttnat lite på det här med frisöryrket.
Jag har även börjat försova mig mycket nu för tiden. Vet inte om det är omedvetet med flit för jag är så sjukt trött på att sköta mig hela tiden och ändå inte får något för det, bara en massa klagomål och klagomål hela tiden. Känns som att när man sköter sig så förväntar sig alla bara att man ska kunna ta emot klagomål och kritik och inte tycka det är jobbigt alls, för man kan ju och man brukar ju sköta det så fint annars. Sen plötsligt när man är hemma eller kommer sent blir det värsta grejen av det. Fuck you all säger jag bara. Jag tänker fan skolka så det skriker om det när betygen är satta.

Har även börjat få massa envisa finnar mellan näsan och överläppen. Det är det värsta jag vet. När det kommer en kommer det fler, speciellt just där! Hoppas de försvinner snart. Nu helst. Annars går jag i taket.

Borde väl fortsätta med min pissiga engelskaläxa just nu. Sen har jag bara svenska och samhäll att göra någon dag. Men det får bli seeeenaareee!

Farvel mine venner

Kommentarer
Postat av: zzzoni redsister

man kan säga "glad" på engelska och uttala det GLÄÄD xD Och så kan man säga... typ Joyful haha fast det är mer lycklig. Gay betyder glad också haha

2009-04-21 @ 20:28:44
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0