Men logik har jag aldrig varit bra på

Nyss tryckte jag i mig en stor bit panpizza. Det var helt underbaaaaaaaaaaaart. Så jäkla god. Jag vet inte riktigt vad det var på, men jag har aldrig ätit en så god pizza.
Jag har även gjort en ny header som snälla Sona hjälpte mig trycka in här i bloggen! Many thanks.

Idag var det riktig sommarvärme ute. Tror min termometer visade 23 grader (vet inte om man borde lita på den, men jag tror faktiskt det låg någonstans där) så jag åkte ut till Hannah och Sona som satt ute på ett berg på St Eriksplan och solade. Just när jag kom så dök självaste Hey Baberiba-kungen Peter Magnusson upp och tänkte sätta sig brevid oss men sen ångrade han och hans sällskap sig och satte sig någon annanstans. När det är sol ute ser man kändisar till höger och vänster. Peter Siepen har vi nu sett två gånger, och så gick Fares Fares förbi mig och Hannah för några dagar sedan. Sona och jag stötte ihop med Amanda Jenssen förut också men det var ett tag sen. Det var nog någon mer men jag kommer inte ihåg.

När jag stog och värmde min underbart goda pizza i mikron så var Bandit av någon anledning på i köket och så hörde jag en välbekant låt. Jag var tvungen att stänga av mikron för ett ögonblick för att höra vilken det var.

Nirvana - Lake of fire (live MTV)


En härlig låt som jag även har på en skiva från just den här spelningen. Skulle kanske vara mysigt att ha en sån här liten spelning nu med något bra band, eller vad tycker ni?

Nu måste jag nog gå och diska min tallrik och blaska av ansiktet efter en dag i solen.
So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bandit är så himla dumt, spelar Johnossi och Hives.



Det är dumt.

2009-04-11 @ 23:12:24
URL: http://krunegardsfanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0