We like to watch you laughin

Våren är här! I två dagar har jag suttit på Slussen vid vattnet och solat. Inte i sträck, men i rad. Men idag har de förbaskade molnen smygit sig på himlen, men vad jag har hört så är det ändå ungefär 12 grader ute ändå. Så idag blev det en innesittardag för min del, men ikväll ska vi till mormor och fira att hon fyller 78 år. Party party eller vad säger ni? Kusinerna kommer också så det lär bli en låååång kväll. Sist när kusin Malin fyllde 20, för några dagar sedan, kom vi dit ungefär sex på kvällen och kom hem någonstans vid ett på natten. Hannah undrade om jag ville hitta på något senare på kvällen, som filmkväll eller något, men utifrån mina erfarenheter med den här familjen så lär det inte bli någon filmkväll för min del. Det blir helt enkelt en helkväll hos mormor med middag, sockerkaka och te och en masssssssa babbel. Lite kul, men sex timmar hoppas jag inte det blir igen.

Jag och Hannah har farit in i en Strokesperiod. Strokes, Molotov och The Lance. Wonderbar. Men om tjugo dagar är det Mando på Annexet och jag längtar väääldigt mycket! Nästa grej efter det är Molotov och Sugarplum på New Generation Festival. Hurraaaaay vad kul! Och biljetterna till Peace and Love har kommit och Sona har även hon köpt en! Vilken underbar sommar det kommer bli.

Nu några bilder från dagarna i solen.


Tummen upp för våren!



Hannah slog på sin charm.


Sona avskyr mitt vilda fotande.


"Men Louiiiiiise, ge mig kameraaaan!"


När våren kommer måste man välkomna den med glass.


Det finns alltid tid för att leka turist.


Miss Li uppträdde med två män på Bengans.


Sen fotade vi massa fåglar.


Dagen efter solade vi på Slussen igen. Med läskig gubbe brevid som svepte
öl efter öl.



Sen hoppade vi i vattnet med kläderna på.


På tunnelbanan hem trodde jag mig se någonting intressant...


Men jag hade visst fel.


Hannah blev fotomodell för ögonblicket.


Sen hängde vi på Scenen och fick stickor i rumpan.

Anonym om Happy endings, no they never bored me.:
på devote suger det för jag orkar ALDRIG läsa svaren och alla som har devote-bloggar är för lata för att svara på nåt annat sätt!
jag tycker synd om dig för dina tvångstankar. men lite roligt är det också :)
BABA

Svar: Det låter nog kul, men det är inte det:(

Goodbye amigos!





Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bidler, fast jag har redan sett dem på fejjan :)

haha, jag vet hur det känns att vara massa timmar med släkten.

roligt i viss mån :)

BABA

2009-04-09 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0