"In june you'll find me but in august I'll be gone"

Andra dagen i skolan och jag känner mig redan skoltrött! Min klass är bäst, men när vi får höra om vad vi kommer göra den här terminen blir vi helt lama. Massa kundpass och praktik och hit och dit. Urk. På tal om praktik så ska jag dit imorn. Urrrrrrghhh vad osugen jag är på det.

Men nu har jag lärt mig att sno låtar från Youtube iaf! Wonderbaren. Har snott några hittils. Den här håller jag på o fixar till mig just nu:

Bloc Party - This modern love



HAHAHAHA hittade nyss världens bästa video.

McSteamy<3


Hahahaha. Bäst.

Kommentarer
Postat av: josefine

meéeeeeen teach me too, mannneeeeeeeeeeeeen :D:D:D:D::D:D:D:D:D: pös

2009-08-21 @ 23:25:15
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0