Things didn't turn out the way you told me that they would

[email protected] säger:
RING MIG ! 0720470646
Louise säger:
va?
Louise säger:
närru
[email protected] säger:
det är viktigt
Louise säger:
men tjenare va, 072?
Louise säger:
haha
[email protected] säger:
RING MIG ! 0720470646
Louise säger:
men neej
Louise säger:
ge dig
[email protected] säger:
gör det bara
Louise säger:
men neeej
Louise säger:
jag är väl inte dum heller
[email protected] säger:
verkar somd e
Louise säger:
hjaha va?

Ytterst konstig konversation by en tjej som jag kände lite halvt i femman genom vår då gemensamma kompis Issa. Knäppt.

Jag har förresten lyckats vara hemma hela veckan! Jippi! Var väl inte jättesjuk men kände mig lite halvdålig ändå, så jag fick lixom spä ut det lite och verka lite sämre än jag var. Men jag hade faktiskt magkatarr ett tag också så lite synd har det varit om mig.

Nu kollar jag igenom massa gammal musik. Sånt kan vara kul som fan ibland. Typ Bullet for my Valentine, haha. Helblandad musik. De lyckliga kompisarna. Imperiet. Massa random artister som jag bara har någon enstaka låt med. Kul! Heman Hunters också! Haha.
Kan bjussa på:

OK GO - Get over it



Randy - X-ray eyes


Konstigt hur man kan komma ihåg texter från låtar man hörde senast för typ fyra år sen!

Jag älskar förresten att mina katter är så fotogeniska.


Olle.


Tusse.

Hahahahahaha. Helt underbara små rackare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0