Den här stan som gör mig så hög, den här stan kan få mig så låg

Första dagen i skolan var helt okej. Till och börja med fick vi sitta aaaslänge och lyssna på en tråkig föreläsning om lika rättigheter eller vad det var. Stentrist. Efter det hade vi lektion i salongen där vi mest pratade om hur sommaren varit. Då började vår lärare Bitte gråta, eftersom hennes mamma snart kommer dö i cancer. Urs vad synd jag tycker om henne. Hon fick tårar i ögonen när hon berättade att hon suttit med henne hela sommaren på sjukhus, sen började hon gråta. Och vi bara satt där i en halvring och tittade på henne. Ursursurs vad synd jag tycker om henne.
Men sen kom hon igång igen och vi skrattade lite och det var en ganska trevlig lektion. En riktig isbrytar-lektion, lixom.
Efter det hände det inte så mycket. Vi hade en halvlektion där vi kom igång med arbetsmiljö och säkerhet. Men vi fick sluta tidigare vilket var ganska fett.


En ganska suddig bild på Michan och Kajsa under lunchen.


Busfröna Elly och Nadia.

Well, efter det åkte jag hem. Fick typ sitta på golvet i bussen. Men fick en plats efter ett tag, SÅ bra. Och när jag kom hem somnade jag. Sen vaknade jag och då var det GREYS ANATOMY(!!!!!!!) aah my love<3! Gamla repriser men jag är glad för det ändå. I've missed those fuckers.

Jag städade aldrig igår. Borde göra det ikväll. Men klockan är snart nio och jag ska upp tidigt imorn IGEN för jag börjar halv nio. Suck! En halvtimme tidigare än idag. Hm. Vi får se hure går imorn.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0