Ten little soldiers screaming in my soul

I torsdags var det planerat att jag och Josefine skulle se Johan Palm på Gröna Lund. Haha. Meeen planerna blev ändrade! Bim hänkade på, och sen visade de sig att de jävlarna hade höjt priset från 70 spänn till 140! Vi tyckte inte det var så värt så vi häckade runt alla ingångar och försöka hitta små hål eller plank man kunde klättra över, allt för att komma in gratis. Vi hittade tyvärr inga hål eller plank. Men en liten rundtur runt Gröna Lunds kvarter fick vi iaf.
Sen när vi skulle bege oss hem hade jag såna cravings efter en Tivolistrut att jag bad att få låna Josefines Gröna kort för att bara gå in och köpa en och sen gå ut. Bim ville följa med men hade inga pengar och inget grönt kort. Så när massa människor gick ut så drog jag mitt kort och Bim smet under en grej och vips var vi inne! Helt otroligt. Precis när Johan Palm slutat spela, typiskt! Bim var helt panikslagen hela tiden. "De är säkert efter mig! Jag lovar! De efterlyser nog mig!!!" Sen ringde jag Josefine som berättade att en vakt kört ut henne precis när hon också lyckades komma in. Men jag fick iallafall min glass, och Bim gick även hon ut med en glass. Inte lika god som min dock. Tre kulor, mjukglass och chokladsås on top! Nom nom. Kul kväll hur som helst. Misslyckad, men det kanske var det som gjorde den lite rolig.

Idag träffade jag Josefine och Joanna.


Josefine äter en en dag gammal kebab.






Vi gick till Eriksdalsbadet för att kika runt lite.


Där hittade vi något intressant...









Vi gick ganska långt och mycket idag. Feelin' good. Sen kom jag hem och himlen var pong bao!



Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: josefine

klart du är!

men jag då..... FINNNNNNNNNNNNNNNNNNAR

2009-08-22 @ 23:02:45
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0