I grow a diamond in my chest

Idag råkade jag säga "oops" samtidigt som en annan tjej på tunnelbanan. Annars har jag varit på Fjäderholmarna hela dagen med lilla mamma. Lite tråkigt, men ganska skönt också! Doppade mig för typ första gången i sommar, halleluja! Tog lite tid men tillslut gick det. Kul att åka båt också! Och så skrattade jag åt en tjej som halkade på stenarna i vattnet innan hon hade doppat sig, haha. Fast sen gjorde jag själv samma sak.

Och lite mitt i allt så tror jag att jag har börjar utveckla ett hat mot Milows "Ayo technology" eller hur den nu stavas. Så tråkig låt så det finns inte. Tråkigare än originalet till och med. Och whats up med att han drunknar i typ honung i slutet? Kasst!

Idag fick jag papper från skolan. Ångestframkallande brevet number one. Skola. Mindre än TVÅ VECKOR(!!!!!!!!!). Fuckfuckfuck. Såhär stog det iaf:

"..På förmiddagen har vi olika aktiviteter, skollunch kommer serveras, på eftermiddagen är det vanliga lektioner se schemat."
För det första stör jag mig lite på den sista delen av hela den långa meningen. Varför kan de bara inte sätta punkt? För det andra; aktiviteter? Vad har de nu tänkt sig? Jag tänker inte hoppa säck, kasta sko och spotta gurka inför hela skolan kan jag säga redan nu. Och för det tredje; vanliga lektioner?! Första dagen? Aaaarrrrghh! Bäst för dom att vi slipper göra uppgifter. Typiskt våra lärare att skicka med oss böcker och papper med uppgifter första dagen.
 
Meeeeeen nu är iaf Joanna hemma! Det firar vi med lite party och vin imorn serru. Hallefriggin'luja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0