There ain't no frog kissing your hand

Jag är så satans trött just nu. Var ute med Joanna och partade lite i fredags. Vi träffade massa konstiga människor, såg en hel del råttor och så kollade vi på Sommaren med Göran. Rolig film!
Sen på lördagen, igår, var jag hemma hos Nadia med några andra i klassen där det var lite småparty. Vi var inte så många men jag hade kul ändå! Tog två timmar hem, kom hem vid halv fyra och skulle upp åtta för att gå på dop i Norrtälje idag. Tror jag fortfarande var full när vi åkte iväg, men jag kom iallafall upp! Dopet i sig kanske inte var så jätteroligt förutom att de hade Fem myror-låten på orgel i början och slutet, haha. Sen åkte vi iväg till en stuga och en fet tomt de ägde och åt massa tårta och mat. Sjukt mysigt att äntligen få komma ut lite på landet, speciellt när solen stekte som den gjorde. Kändes som riktig sommar! De flesta badade men jag kände mig inte så sugen på det. Passade på att sola benen istället!
Vägen hem var lite jobbig. Två timmar i bilen med pappa, mormor och mamma. Mormor som sa åt pappa att han minsann skulle köra åt höger när vi skulle åt vänster egentligen så vi åkte fel. Kändes som tre timmar istället för två. Men jag fick iallafall sova. Det var skönt.
Och självklart kunde jag inte låta bli att göra illa mig någon av kvällarna jag var ute. I fredags hamnade jag på marken när Joanna var och kissade och så slog jag i pannan i marken. Men det gör inte så farligt ont längre. Mer ont gör min tinning som blev attackerad av Nadias hund Milton. Vet inte vad som hände med honom, han som var så lugn innan! Så nu har jag ett fint märke på tinningen och så är det svullet och gör helt galet ont också. Well, at least I know I'm alive!

Nu är jag hungrig och vet inte vad jag vill äta. Lövbiff med bearnessås och potatissallad skulle vara himla gott nu. Åh. Måste äta någonting och det är nu!
Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0