Du är aktuell, du bränns

Jag såg nyss Hajen 3. Dålig film, men väldigt underhållande. Slutscenen impar mest på mig men tråkigt nog fanns den inte på Youtube så jag kan inte dela med mig av den. Lägger istället in en bild och en gif som visar hur det ser ut när den inklippta hajen kommer mot det inglasade rummet under vatten.


Ungefär såhär ser det ut hela tiden. Den rör sig inte så mycket. Den
kommer bara närmre och närmre tills glaset går i kras.




Otroligt välgjort och läskigt, eller vad säger ni?
Jag måste erkänna att jag har gått och blivit oerhört fascinerad av hajar. Tänkte att jag skulle visa lite olika bilder!


En glad en!


En rädd.


En liknande. Eller kanske likadan? Who knows.


Tror det är en haj. Mycket annorlunda må jag säga! Och söt.


Stor mun.


Söt!

Well, det var väl det jag hade att komma med ikväll. Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0