zappzibbedizapp

Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
1. Vad heter du? Louise
2. Ett ord på 4 bokstäver? Larv!
3. Flicknamn? Lovisa
4. Pojknamn? Lasse
5. Yrke? Lantbrukare. Kanske?
6. Färg? Lila
7. Klädesplagg? Leggings! Finns det något annat klädesplagg på L?
8. Mat? Lammkött, hehehe...
9. Sak i badrummet? Lampa :)
10. Plats/stad? London
11. Orsak att vara sen? Graviditet! hihihihi
12. Något man skriker?
"Låt mig va'!"
13. Film? Lords of Dogtown
14. Något man dricker? Läsk!
15. Band? Lordi ;)
16. Djur? Lammkött, hehehe...
17. Gatunamn?
Linnégatan
18. Bil? Lamborghini
19. Sång? Long before rock n roll, yeeee
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Laxdansen (The Salmon Dance)?

Inte världens roligaste lista, men men.
Jag börjar nio imorn. Jag måste sova snart. KLOCKAN ÄR FEM I NIO OCH JAG MÅSTE SNART SOVA. Hur ska det här gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0