Åh vad jag inte vill börja skolan.

Vi fick schemat idag. Eller schemana kanske man ska säga, eftersom alla har varsitt med sina individuella val och grejer. Ser helt okej ut, slutar lite sent bara.




Var tvungen att dela upp dagarna, annars såg man ingenting. Helt okej schema! Ingen matte eller engelska, SCORE! Men sena dagar som satan. Och Kajsa hade ett heeeelt annat schema. Hm. Får se hur det här kommer gå. Förresten så står "svart" och "röd" för de två olika frisörsalarna. Så ni vet.

Annars har jag rensat öronen idag! Låter oerhört kul, don't ya think? Hörde knappt något på ena örat så jag fick ligga med nån sorts vätska i örat i tjugo minuter och sen spola med vatten(!!!!!!!!!!). Väldigt, väldigt obehagligt. Men nu hör jag väldigt bra igen! Nästan så det örat jag hörde bra på innan känns dåligt nu för det andra låter så bra.

Och så har jag träffat Elly och kollat på en ganska tråkig fotbollsträning i regnet. Men inte hade vi tråkigt för det! Flumm och skratt och sitta på en dyr fjällrävenjacka tills den blev blöt.
Och nu är jag väldigt trött, klockan är bara halv tolv. Jag har ju knappt gjort något idag. Vill nästan ta en kopp te eller varm choklad... Oh ja, det ska jag göra. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0