Hell, I won’t be found.

Igår skulle jag på fest, men såklart gick hela den idén åt helvete. Lite som det brukar bli när man hoppas. Så jag har slutat hoppas litegranna. Men iallafall, istället bestämde jag att jag och Hanna skulle ses. Och eftersom hon inte hade något att åka på och det kändes lite ovärt att köpa en remsa för 120 spänn när vi ändå inte hade något o göra i stan, så åkte jag hem till henne i Kungsängen. Sen slutade tågen visst gå så då sov jag där istället. Inte orkade jag sitta o vänta på perrongen till klockan sex på morgonen inte!

Och idag var det superväder ute. Vi var ute i tid och allt eftersom Hanna och hennes mamma skulle ut och julhandla. Perfekt lixom! Sen när jag kom hem tog jag lite kort på mina fina katter, som jag vet att alla hatar eftersom bilder på husdjur måste vara det tråkigaste som finns (men det gör inget), och sen upptäckte jag att jag hade litelite feber och väldigt ont i halsen. Så jag gick och sov. Tack Josefine om du smittat mig med (jag tycker om dig ändå)!


Bullebull


Pillerill

Jag är sämst på att uppdatera, och mina inlägg känns inte så himla intressanta heller för den delen. Men det är lite så allt känns nu också.

Anywaaaaays... Hejdå!

Kommentarer
Postat av: emilia

åh nej vad söt älskar katter mjauuuu

2009-12-12 @ 18:24:09
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: leone

jag tycker om bilder på katter!!!!!

2009-12-13 @ 01:57:24
URL: http://frejaleoneandromeda.blogg.se/
Postat av: josefine

hihi jag gillar dig också min vän

2009-12-14 @ 18:39:24
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/
Postat av: Jane Doe

Fina bilder, vilken inställning brukar du använda när du fotar???

2009-12-25 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0