It's a silly time to learn to swim when you start to drown.

Nu jäklar är det vinter! Och även om jag håller på att förfrysa både ansikte och ben så gillar jag det. För nu är det riktig vinter och inte slaskvinter som det har varit de senaste åren här i Stockholm. Jag vet inte när sist jag kommer ihåg att det var -7 grader ute iallafall. Hoppas det håller i sig till julafton! Men det tror jag.











Jag har förresten köpt en enda julklapp. Måste sno på lite, vill ju inte komma tomhänt på julafton!
Nu ska jag lyssna på Hej Monika o sjunga. Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Soni

SKITFINA BILDER bejbä. God jul<3

2009-12-23 @ 22:21:22
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0