Little darling, it's been a long cold lonely winter.

Svar till Jane Doe som kommenterade förra inlägget o undrade vilken inställning jag har när jag fotar: Jag vet inte! Jag fixar o trixar tills det blir bra lixom. O sen redigerar jag ju också. Förlåt för det vaga svaret!

Nu har det ju varit jul o sådär, o då är det julklappar som gäller. Och förutom min familj skulle jag köpa present till Sona. Meeeen det gick sådär. Väldigt svårt att hitta nåt kul och personligt för en hundralapp. Så hon fick en duschkräm som luktade kokos och den här lilla tavlan jag målade!



Väldigt dålig kvalitet på bilden ser jag nu. Men den blev lite töt tyckte jag, så den fick hon av mig. Och av henne fick jag en väääldigt bra skiva och the best of all så fick jag ett paket Ballerinakakor! Made my kväll, typ!

Själva julen var lite sådär. Skulle fira den 23, 24 och 25 men det blev som det blev, och jag firade den 23e med familjen. Sen blev det lite bråk och sådär, så själva julafton firade jag hemma hos Hanna istället. 25 blev inte ens av. Men självaste julafton var mysigt! Den 23e, då jag firade hos mina ena kusiner, hade jag klätt upp mig något alldeles väldigt extraordinary. Eller ja, mitt halsband iallafall.





Igår ritade jag en häst. Haha. Väldigt längesen jag ritade känns det som. Måste ha fått igång kreativiteten efter tavlan eller nåt.



Hejsvej!



Kommentarer
Postat av: josefine

2009-12-27 @ 12:59:32
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/
Postat av: josefine

en tom kommentar fan vad jag är bra (y)

och hihihihii mitt gamla halsband, yaaaaaaay



sv. ja it sög sög sög. jag kommer ihåg hur jävla läskigt det var att gå förbi dem....ösch

2009-12-27 @ 13:00:29
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/
Postat av: elly

Oj korven, du är grym på att rita ju! hade ingen aaaaning

2010-01-01 @ 22:50:48
URL: http://baraibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0