I'm just breathing until the air gets fresh again.

Mitt schema i februari känns himla lagom fullproppat just nu. Måste skriva en lista på allt som händer.
- Jag ska rösta på Kitty i Let's Dance. Inte titta så mycket, bara rösta.
- Jag och Hannah ska gå på töntig men rolig spelning på Forellskolan.
- Johan Glans är på Raw Comedy på måndag. Måste se!
- Mando spelar på Bengans och på Debaser på onsdag. Hääärligt!!!
- Jag ska förmodligen se Johnossi fredagen efter.
- Den 19e ska jag till läkaren och kolla på min hand.
- Jag och Sona ska förmodligen se Those Dancing Days på Debaser den 25e.
- Och dagen efter drar jag och morsan till EGYPTEEEEEEEEN!!!! Herrejisses vad skönt. 28 graders värme. Mamma hoppas på kamelsafari. Det skulle nog vara ganska kul att rida kamel. Och bli brun. Och bada. Och ha värme och slippa frysa. Ååh jag tror inte någon på hela denna jord kan förstå hur mycket jag avskyr vintern och dess hemska Sibiriska snöoväder. Jo det tror jag visst någon kan, men jag är verkligen trött på vinter nu. Så jag får helt enkelt stå ut med 5 timmars flyg med onda och döva öron och äcklig mat på flyget för sen blir det en veckas sommar.

Jag sitter och lyssnar på Björn J:son Lindh nu. Urs vad bra han är. Jag ska nog ta och lyssna igenom några av pappas LP-skivor han har i vardagsrummet här någon dag, han var nämligen ett stort fan utav den här Björn (som jag även har för mig har gjort musiken till filmen En kärlekshistoria!)

Idag var jag på praktiken, och det var faktiskt inte fullt så tråkigt som det brukar vara. Jo, det var tråkigt att Johanna aka "Hon från norrland" har slutat, men efter att ha svarat i telefon och bokat om kunder och hållit på så vände dagen och blev bättre. Roliga kunder kom in och klippte sig och jag tittade på och skrattade när bland annat en göteborgare som varit i Texas berättade om Texasbornas frisyrer.
När klockan var ungefär fyra upptäckte Susanna att jag hade tråkigt och sa att jag fick gå vid fem om jag ville. När hon skulle skriva antalet timmar jag varit där sa hon bara "Äh... Vi skriver tio!" fast jag bara varit där nästan åtta. Helt underbart skönt att komma hem från alla pommes frites-luktande bussar och snöiga gator.
Nu blev jag riktigt harmonisk av den här ljuvliga musiken. Ska kanske försöka mig på den sista biten av novellanalysen nu då, när jag ändå är ganska koncentrerad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ TILL EGYPTEN ELLER NÅGOT ANNAT VARMT LAND!!!!!!!!!!!!baba

2009-02-06 @ 21:57:52
Postat av: Sona

herregud hahahah inget av det där stämmer typ längre<3

2009-02-18 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0