Fading like the stars we wish to be

Det har varit en lång och ganska trög dag i skolan, förutom frisören som var ganska kul och ett prov som gick sådär. Men hur trög dagen än var så är tonight the night! Jag ska nämligen, liksom många andra, se Oasis ikväll. Har inte peppat så mycket på det hittils, men nu känner jag att det kommer bli riktigt kul! Det var ett tag sedan jag var på en stor konsert och jag ser mycket fram emot det även om jag inte kan så många av de nya låtarna. Jag struntade i att gå på bildlektionen idag eftersom jag har lite o göra (dvs göra iorning mig och äta) innan jag åker iväg. Så nu tänkte jag faktiskt sätta mig ner och ta en smörgås, lite juice och se på tv. Ovanligt. Det måste jag göra för att ladda och få någorlunda energi till att göra iordning mig, och sen äta middag.
Eftersom det här blev ett riktigt kort inlägg bjuder jag på en låt.

Oasis - Little by little



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0