If you lift me up a couple of inches, I can lift you and we can both fly above the ground

Nu regnar det. Urs och fy och blä. Och det första pappa börjar prata med mig om när jag kommit hem efter att ha varit med Sona är bilar. Bilar bilar bilar. Det är vad han lever för. Jag ska aldrig skaffa mig en karl som gillar bilar.

Idag var jag som sagt med Sona. Vi gjorde inte så mycket, men vi hade det otroligt trevligt ändå! Var hemma hos henne och åt godis, drack te och sen begav vi oss in till stan för att hitta mig ett par röda leggings. Det fanns ingenstans kan jag berätta. Förutom på Topshop för 129:-, vilket är lite dyrt men jag slår nog på dom ändå. Då kan jag ha på mig dom imorgon när jag ska träffa Amanda för första gången på riktigt riktigt länge. Vi ska se på bio och måla hennes rum. Känns som att det kommer bli en ovanligt rolig söndag! Bio på en söndag lixom.

I veckan har Elly och Nadia kommit på att jag tydligen ser ut som en pingvin. På bussen hem kom jag på att Elly är ruskigt lik en kyckling i någon tecknad serie, men jag kan absolut inte komma på vart den är med! Tänkte på Tom och Jerry men jag hade fel. Någonstans har jag sett den och jag vet precis hur den ser ut med dens busiga breda leende. Så jag satte nyss igång med att leta på Youtube och Google, men hittade den inte. Istället hittade jag en annan fantastisk liten kyckling som dansar.



Vilken lång rubrik det blev idag. Eller ganska i alla fall. Those Dancing Days är otroligt bra och har så himla sjungvänliga låtar och man kan nästan inte låta bli att dansa. Jag har blivit dansigare sen jag började lyssna på dom. Jag har börjat göra små skutt ibland när jag går och idag dansade jag runt litegranna inne på H&M. Det är skönt. Jag längtar tills man kan dansa runt ute utan att halka. På sommaren alltså. Men veckorna går fort och snart snart snart är det sommarlov. När man minst anar det så är man där.

Nu ska jag nog dansa och sjunga vidare här i min ensamhet. Until next time - ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Hej

VETEBRÖÖÖÖD PÅ EN TOORSDAG JAJA

2009-01-25 @ 21:38:20
URL: http://balancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0