I'm all hung up on you

Jag är dålig på att blogga. Men jag gör det nu samtidigt som jag lyssnar på p3, där förberedelserna inför p3 guld är i full gång. Och så väntar jag på att Sona ska dyka upp här snart. Urs vad jag hatar när mottagningen på radion brusar. Man kan bli helt tokig på det.
Jag har hittat en video på Youtube som innan den lades upp där lades upp på Mando Diaos hemsida, men jag har inte kunnat titta på den där, så när jag hittade den på Youtube blev jag väldigt glad.



Någonting jag inte kan sluta skratta åt är hur trött Gustaf verkligen är på att filma.
"But why the hell wasn't Mats a bit to da left!!!?"

Juste! Idag hittade jag och Sona hela TVÅ affärer som hade vita converse! Vart tänker jag inte säga för då kanske dom tar slut. Det känns iallafall skitbra att veta att det finns. Men bara för att jag har gått och tänkt att jag kanske vill ha låga istället för höga så fanns inte det såklart. Men jag tror jag skippar de låga i sånt fall. Nu ska jag bara få pengar först.

Nu kom Sona!
Adios!

Kommentarer
Postat av: hey

HAHAHAH du är så rolig

2009-01-18 @ 15:19:07
URL: http://balancing.blogg.se/
Postat av: Poni

Ack som jag saknar den här tiden!

2010-03-06 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0