Jag ska nog lyckas

Idag har varit en riktig flummdag. Vi började med frisörlektion, där vi skulle ha schamponeringstest på vår fröken Bitte. Alla skulle tvätta hennes hår, en efter en. Det gick ganska bra för alla tror jag, men det var svårt att ta Bitte på allvar när hon pratade eftersom hon satt i schamponeringsstolen med blött hår och såg riktigt kul ut. Så jag brast ut i skratt. Så har hela dagen varit för min del. Men under SOn kunde jag hålla mig ganska seriös iallafall. Men det kanske berodde på att vi kollade på en film som handlade om vad som hade hänt under det här året i världen. Men efter ett tag brast min koncentration och jag började fnissa åt tråkiga bilder och saker som folk sa. Efter lektionen gick jag och pratade med min lärare och frågade henne om hon kunde berätta lite mer om högern och vänstern, vem som står för vad och så. Kände att jag visste alldeles för lite om dom, om politik och sånt där över huvud taget faktiskt, men nu känner jag att jag har lite bättre koll iallafall!
Jag gjorde 100 situps igårkväll. Tro inte jag är duktig, jag gjorde faktiskt 20 i taget bara. Men jag har en rejäl träningsvärk just nu, och att jag skrattat mycket idag har gjort ganska ont i magen!
Det känns som att det har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Eller att jag iallafall kommit på saker jag ville skriva. Men nu har alla dom sakerna lixom runnit bort.
Nyss fixade Hannah spotify åt mig! Verkar helbra det här, inte speciellt svårt heller. Tror jag rekommenderar det!

Gaaanska torrt inlägg här, så jag bjuder på lite ögongodis. Ingen jobbig playknapp eller något, det är det fantastiska med gifar. De bara går om och om och om och om igen.

Björn

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: hej

Vad grymt av dig att rekommendera spotify när inte alla kan skaffa det HAHAHAHAHA<3

2009-01-15 @ 21:25:46
URL: http://balancing.blogg.se/
Postat av: baba

fast förstås inget ljud.

alltså, du får schampoonera folks hår, det är ju jätteflummigt ditt gymnasium :)

2009-01-18 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0