Summer attraction pounding in my vains

Har tänkt skriva hela dagen, men tiden sprang iväg och rockbjörnen drog igång. Så jag har suttit hela kvällen klistrad framför dataskärmen. Abba vann pris, Ola vann över Markus Krunegård, Sugarplum fick inget pris alls, men de uppträdde iallafall. Hannah och Sona var där och ringde mig under lite olika låtar. Gulligt som tusan av dom tycker jag, även om jag inte hörde mycket mer än deras skrik.

Jag har upptäckt Those Dancing Days lite mer. Faaaaaan vad bra dom är. Skulle verkligen vilja se dom en solig sommarkväll på någon festival i sommar kanske.

those dancing days
Mimmi, Cissi, Linnea, Rebecka och Lisa - Those Dancing Days.

Imorse fick jag höra en hemsk nyhet. En tjej som min brorsa var tillsammans med när han var 15, ungefär 9 år sedan, blev mördad i söndags. Hennes mamma ringde och berättade det för mamma imorse och sen kunde man helt plötsligt läsa det i tidningen. Helt sjukt. Känns som att alla bara stupar omkring en.
Här kan man läsa om det.

Nu måste jag verkligen sova känner jag. Har varit en lång dag på praktiken men imorn är det iallafall fredag. Ääääääääääääääääntligen!!!!!!
Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad hemskt!



tjejen andra till höger är bsät

/baba

2009-01-23 @ 22:20:10
Postat av: Hej

TIME DOES NOT EXCIST! <3333 Ååh rebecka är så bra. jag älskar linneas hår

2009-01-25 @ 21:35:41
URL: http://balancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0