But don't look back in anger, i heard her say

Gårdagen var både bra och väldigt konstig. Oasis var bra, tyvärr inte lika bra som jag hade trott. Men jag hade ändå väldigt kul med Baba och Bella där vi satt och trängdes och skrek med som galningar i låtarna på deras platser uppe på B-sektionen, medan jag hade min riktiga plats nere på A-sektionen. Men det var lite fattigt om energi på scenen tycker jag, det var nog mest publiken som gjorde jobbet. Mest glad blev jag när de spelade de äldre låtarna som Don't look back in anger och The Masterplan. Då kände man på något sätt att atmosfären blev en aning härligare.
Vi gick förbi en viss Per Gessle i publiken också, och efter konserten stötte man på en och annan full musiker, vissa fullare än de andra (känn dig träffad Mr. D!). Bland annat pratade jag lite med Anton från Molotov Jive som verkade bli jätteglad över att jag visste att han faktiskt inte var med i Sugarplum Fairy.
Eftersom kvällen blev ganska lång så låg jag hemma idag med "huvudvärk" (som jag senare faktiskt fick) och latade mig och pratade med Sona i telefon. Och har sagt att jag minsann måste plugga och göra massa saker, som jag självklart inte alls gjorde.
Imorn är det äntligen fredag och helgerna är verkligen efterlängtade såhär under skolveckorna. Tror jag ska ta och sova snart faktiskt. Jag låter som en liten gammal tant nu för tiden. Redan vid åtta-tiden förbereder jag mig för läggdags. Herregud. Jag får skärpa mig i sommar helt enkelt! Nu på vintern spelar det ju ingen roll hur länge man är uppe, finns knappt något att göra ändå. Då kan man lika gärna sova. 
Imorn slutar vi ganska tidigt, och det är skönt. Då orkar man med resten av dagen.

Tills nästa gång - god natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0