I just wanna disco, make the whole audience start to twisto

Imorse försov jag mig en hel timme. Så jag bestämde mig för att skita totalt i idrotten och komma på svenskan istället.
Påväg från bussen till skolan var det snorhalt, men jag kände mig ändå så pass säker att jag kunde hålla mig på benen. Men där hade jag fel. Likt Bambi flög min fot upp i luften och jag landade rätt på rumpan och fick ur mig ett småilsket "aoouh..." när jag såg att det var en kille som gick förbi mig och hade sett allt detta. Kände mig sådär lagom cool då.
Skolan var faktiskt riktigt seg idag kan jag erkänna, men vi slutade ändå tidigare tack vare vår fantastiska mattelärare Carina.
Natten efter Oasis drömde jag en helt sjuk dröm som jag knappt kan berätta om för den var så himla luddig och äcklig, men vad jag nu kommer ihåg såhär efteråt är att Sara var med. Peace and love-Sara, Sara med det röda håret, Mando-Sara. Kommer knappt ihåg vad allt handlade om, men jag tror att ett badhus var inblandat. Jag vet inte riktigt. Men orsaken till att jag drömde om henne var att jag otroligt nog träffade henne innan konserten. Jag stog och väntade på Baba och Bella när jag plötsligt ser ett rödbrunt hår och ett igenkänt ansikte, och båda reagerar likadant. Med förvånade miner sprang vi nästan mot varandra och brast ut i varsina "HEEEJ!!!!". Varför det var så otroligt att träffa henne här i Stockholm var för att hon bor i Hedemora, borta i Dalarna. Hoppas vi ses i sommar igen, kanske på Peace and love!

Ikväll har det planerats att se Låt den rätte komma in på bio med Sona. Ska bli riktigt kul tycker jag! Ett bra avslut på den här konstiga veckan.

Nu tror jag att jag ska fortsätta fila och putsa mina fula naglar i hopp om att de blir finare till ikväll. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0