If only he would write me or call, a word of explanation, that's all. It would stop me climbing the wall.

Klockan är halv tre på natten. Jag är kass på att blogga. Och trött är jag också. Men imorn ska vi, brorsan och jag alltså, laga födelsedagsmiddag till mamma o pappa i efterskott. Är inte riktigt helsäker på vad vi ska laga, men vi hittar nog på något bra. Är helinställd på en sallad med fetaost, thats fo sho.

Brorsan har fixat mig en kamera också! En helfin Sony A100 som funkar utmärkt. Förutom att jag inte har något linslock, laddare, usb-kabel/minneskortsläsare som passar, eller ett ordentligt minneskort. Men minneskort och laddare är påväg iallafall, ska bara fixa en minneskortsläsare!


This ma new baby.

Är helt obcessed av Sahara Hotnights just nu. Synd bara att enda stället jag kan lyssna på är Spotify. Som mitt internet dör av. Så jag har bestämt mig för att köpa några skivor med dom. Förstår inte varför jag inte lyssnat noggrannare på dom förut.

Sahara Hotnights - In Private



Ytterst bra låt! Flera låtar på coverskivan Sparks har fått mig på fall.

Ska ta nåt att äta och sen blir det sängdags. Klockan är trots allt snart tre, och god knows när jag blir vaknar imorn om jag inte lägger mig snarast.
Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sicken bedårande kamera du skaffat dig, Lousie!



Själv har jag en Sony a200. :p

2009-08-02 @ 17:21:34
URL: http://danced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0