Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

Tråkigt. Såååååå tråkigt. Inget att göra. Absolut ingenting. Dåligt väder. Död kamera. Ny och fin, men död just nu. Är blek. Jätteblek. Och uttråkad. Såååååå jääääääävlaaaaaaaa uttråkad.
Om jag vore självständig och tillräckligt modig skulle jag bara packa alla mina saker och ta ett tåg någonstans. Men vart skulle man åka då? Skulle inte kunna åka själv. Jag skulle bara tappa bort mig och bli rånad eller något. Så den planen är ju inte att räkna med.

Har inte badat i sommar heller. På hela sommaren! Och den är snart slut. Mindre än 20 dagar kvar till skolan. Lär nog inte bli något badande för min del. Har en flaska vin i min garderob. När ska den användas? För här vart jag bor är det inga fester direkt. Tyresö. "Trygga, trivsamma Tyresö". Jo, tjena va. Tråkiga, torra Tyresö skulle jag kalla det. Dööööööött. Precis alla sorts människor (förutom typ fem personer) som jag aldrig skulle umgås med bor här. Typiskt. Man borde samla alla roliga och bra människor på en plats, och sen bara skjutsa ut alla andra på en ö och låta dom sitta där med varandra.

Och nu känner jag den där förbannade röklukten igen. Pappa hämtade sin laptop här inne. Urs vad jag vill åka härifrån nu. Bort från hela Stockholm. För jag ska säga er att en stor stad är ingenting utan människorna. Och här finns bara stress och ångest och väldigt få bra människor. Åt helvete med dig, storstad!

Anywaaaays, efter allt detta klagande, laddade in mina bilder från nya kameran idag. Kan ju ge er några smakprov.


Ollebull.


Josefinfin.


Joanna-korven.


Ni får ursäkta mitt rufsiga ögonbryn.

Tja, det var några! Ni lär ju få se fler senare.
Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra de resterande dagarna av lovet. Adios.

PS. Hittade en bild från nyår. HAHA. Gilla min flatlugg very mucho (klippte inte av den med avsikt, råkade bli lite ivrig bara). Well, at least my cup were snygg! DS.



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha LOPPA <3 indeed. Trista, tradiga,träliga, tråkmånsiga, taktlösa Tyresö. Vi flyr nånstans tycker jag. och lämnar packet här hemma. HA- HA!

2009-07-31 @ 13:16:22
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0