Wo oh oh, salty lips telling lies.

Jag såg nyss Mando live från Valencia på MTV. Underbart. Förutom pappa som stog och halvskrek att jag skulle stänga av och att han inte alls var sur. Mm, tjoflöjt va.

Jag har verkligen börjat lyssna in mig på tjejband nu. Har inte gjort det tidigare. Those Dancing Days, Sahara Hotnights, Tegan and Sara, Adiam Dymott. Skitbra hela bunten! Jag är väldigt nöjd över detta steg in i tjejbandvärlden.

Adiam Dymott - Pizza


Sjukt bra låt, det där. Bra cool är hon också. Det måste man vara för att kunna ha en sån där frisyr. Själv skulle jag nog bara se ut som en utvecklingsstörd bibliotekarie. Eller en svamp utan någon sorts volym alls.
Måste bara kasta in ännu en av mina favoritlåtar nu. Fast live, men sjukt bra ändå.

Sahara Hotnights - Alright Alright
 

Det blir inget Putte i parken som jag trodde. Fast det var inte direkt bestämt heller så I don't blame anyone. Får försöka se det goda i det, nu har jag massa pengar att köpa kläder, skivor, (mat) och sånt jox för! Helt underbart.

Börjar bli otålig nu. Ska kolla upp en minneskortsläsare på internet nu, o köpa en imorn. After all, I'm rich (peppar peppar!). Måste få in de där förbannade 17 bilderna som får plats på kortet i datorn så fort som möjligt. Men innan dess måste jag sova. Ska ju träffa morgonpigga Josefine imorn. Och gå på Pride också för den delen. Until next time - God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0