Peace and Love

Peace and love var underbart. Dagarna flöt ihop och blev en enda lång dag. Orkar inte berätta allt men det var väldigt fint. Lite bilder kan få berätta istället.


Jag och Josefine på centralen.


Väl framme i Borlänge slog vi upp tälten och dit kom CJ och hälsade på.


Även grannarna kom!


Fler grannar.


We want YOU!!!


Min vackra tandborste. För borsta tänderna måste man ju!


Några fina Hannah-Louise-egobilder blev det ju såklart!


Yep!


Sona såg helt överlycklig ut när hon stack ut huvudet från tältet.


I väntan på att Kupolen skulle öppna. Fast vi gick till McDonalds istället.


Tvätta håret måste man också.


Och spela gitarr.



Som sagt.


Vi testade att doppa tamponger i sprit och ha under armarna. Det funkade
inte. Tror jag.



Men på något vis lyckades jag ändå bli något onykter vilket var väldigt
härligt.



Vegetarisk annanas? Nämen tänka sig!


Lovisa med leendet i farten!


Pannkaka.


Sona och hennes pastasallad.


Hannah.



För min del blev det glass istället. Ändå ser jag något missnöjd ut (fast
det var jag inte!)



Oj, bara massa matbilder. Pommes fritesen var väldigt poppis! Diana ser
ut att njuta. Eller något.



Här var ni nog påväg någonstans.



Jag och Lovisa. Väldigt glada!


På vår lilla rundvandring träffade vi på käraste Oskar!


Och några rockärs som fråga efter toaletten.


Och en naken kille.


Och Victor Norén......................


Skuggorna tog öööööver!


Vi träffade på en kille men han var lite trött. Still party I'd say.


Ooooooops... Not so party no more!


Några kineser dansade. Sen kom en kille och hakade på!


Vi träffade lilla Anders också!


Och Emmas bror (hihihihi...)


Och några stekisar med slipsar.


Romina, Sara och "den pruttfulla killen" var taggade till tusen.



Världens sötaste Josefine var glad.


Miranda felt the beat.


Sona ze poser och Lovisa. Mot frukosten och vidareeee!


Denna dag firade vi min födelsedag i förskott eftersom det var en vecka
kvar. Mycket, mycket god glass! Man tackar och bugar!



Lyckades lura Hannah med min colaflaska. He heee....


Väldigt fint.


Lina och jag var svettiga och glada innan Sugarplum skulle spela.


Batman och Sona satt och latade sig.


Allas våra italienska systrar kom springandes. Lisa här.


Och Elvira här.


Man måste ju behålla coolheten i värmen.


Joanna, Sona och Lovisa var kanske inte lika bra på det som jag var.


Snuff.


Hannah petar sig under armen och ser lite förvånad ut. Hittade hon något
mån tro?



Kvällssolen in their faces.


Diana, Elvira och Joanna när Håkan spelade.


Hannah, jag och ännu en rockär.


Peace!


Kände för att slå mig ner bland några nya vänner.


Kille med Black Sabbath-tröja och kilt. Det är vad vi kallar stil!


Jag och Hannah med Mange Schmidt (kan man tro, va!)


Ramlaaaaaaaaar!!


Joanna stekte med vattendunken.


Härliga högen. Sista kvällen.


Tidigt på morgonen/väldigt sent på natten efter Håkan. Jag och Hannah.


Äh, jag bjuder på lite fler egobilder!


Vi lyckades fota oss med en hel del främlingar.


Guldlock hade lyckats ta sig från alla björnarna och firade med en kaffe.


Jag med Caffé Italiano.


Killen med trumman.


Hey.


Röda killar.


Legolas kom klättrandes upp från en container.


Solen värmde redan klockan sex på morgonen.


Hannah med sina ragg.


Fler av hennes ragg.


Hon var nära på att få honom också. Han var dock lite svår.


En bit från Knäckebrödsdansen (de uppträdde två gånger men jag missade
dom) jag fick av Joanna. Hon är bra fin!



Se där, ännu ett av hennes ragg!


Dan, jag och Hannah. Helpeppade!


Inget går upp mot lite vin på morgonen!


No comment.


Kycklingostkillen Andreas.


En kille med något runt munnen. Vill nog inte veta vad.


Vissa var tröttare än andra.


Andres och Markus igen! De gillade nog att bli fotade.


Hade en liten tatueringsstudio. Blev en rockstar för ett ögonblick och fick
signera flera tuttar!



Stjärna!


Och med den här bilden får jag avsluta.

Finns hur mycket bilder som helst kvar men det här får nog räcka. Har inte katigoriserat bilderna efter dagar heller eftersom hela veckan som sagt var som en enda lång dag för mig. Helt underbart helt enkelt!
Nu är jag hungrig och varm, tror det är runt trettio grader här inne. Imorn fyller jag år. Jippi. På kvällen ska jag på bio med Hannah och Josefine. Det ska bli sjukt roligt! Har inte varit ute på flera dagar nu kom jag på.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sonic

GRYM sammanfattning baby

2009-07-09 @ 00:16:27
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Grymma bilder d00d!

2009-07-31 @ 09:56:59
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0