Shup, shububi!

En vecka kvar till Peace and Love.
EN.
VECKA.

Herregud jag börjar bli nervös på riktigt nu! Har inte ens skrivit en packlista. Tror jag ska göra det snart. Helst ikväll. Och innan vi åker måste jag tvätta, köpa sulor till mina skor, köpa vin och köpa en fotfil (ytterst nödvändigt faktiskt). Sen är det ju midsommar också. Och så skulle vi fixa en grej inför ett mission vi ska göra på P&L. Åh gud nu börjar jag bli riktigt snurrig här! Hela magen är fylld av nervööööööös. Och lite stress.

Idag har vi hängt med Stockholm Unit. Det var kul! Även om vår poster till postermissionet blev ful, men vi ska nog ändå göra en ny grej som får vara vårt tävlingsbidrag. Men det får vara lite av en hemlis tills efter P&L!


Bild på vår poster som jag snodde av Hannah. Den ska vara lite
"disco"...


Känns som jag fått lite färg! Väääldigt bra. Superbra. Jag är så himla blek. Fast jag har typ bränt näsan och läpparna. Jag är så känslig, jag.

Åh är på superhumör nu! Mest för att jag kanske har fått litelite färg i ansiktet. Och för att jag är så himla nervös inför P&L. ÅH VAD KUL DET SKA BLI. Åh vi måste ha med oss schampoo och balsam också herreguuud!

Nu ska jag sitta här och peppa o sjunga. SCREW THE NEIGHBOURS!!!! Nä, dom har ju fått barn... Fan.

ADIOS MIS AMIGOS AND AMIGAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0