Mirror knows that you are all alone



Fail, Lindsay Lohan! Tror alla förstår om man vill se ut som Marilyn Monroe men det här var ju bara... Dåligt.

Anyways så håller några tänder på och växer fram i min mun verkar det som. Det kliar nämligen som satan längst in vid de bakre tänderna. Och så har jag städat idag. Skönt. Och träffat Joanna. Härligt.
Känner mig lite konstig idag faktiskt. Stressad, förvirrad och jävligt nervös av någon anledning över att åka iväg om fem dagar. FYRA DAGAR. Herregudherregudherreguuuud. Varför är jag såhär för? Så var det inte förra året. Då var jag inte såhär stressad över min packning ens.
Och imorn är det midsommar. Jag och Hannah ska ta med oss massa korv, korvbröd, läsk, mashmallows, någon efterrätt, två oxfiléar och en engångsgrill någonstans och grilla! Det ska tydligen regna. Det suger ju en aning. Vi måste alltså hitta en bra grillplats med tak. Helst.
Sen är det lördag. Sen söndag. Då ska jag tvätta. Sen måndag. Då ska jag packa. Sen på tisdag kommer jag gå på toa så himla mycket för det gör jag ibland när jag är nervös. Jag är riktigt kissnödig nu. Varför är jag så nervös?! Nu får jag ge mig. Men det är nog en bra nervöskänsla. Tror jag. All längtan, från förra året tills nu, det sätter sig nog i magen som en fet nervösklump. Det är nog så det är. Är nästan lite nervös över hur det kommer bli med ett nytt festivalarmband på armen också. Måste nog sova snart innan jag blir helt galen!

Näkemiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0