Earth hour

Klockan är inte ens tolv än och jag är helt dööööötrött. Ögonen fyllda med rök från en massa tända brasor på Skansen där våra älskar Sugarplum Fairys och massa andra artister spelade. De spelade dock bara två låtar: You can't kill rock n roll och She. Inte trodde vi väl att vi skulle få höra She! Men den spelade dom och jag tror bannemig vår lilla hörna lät mest på hela jävla Skansen. På soundchecket körde de Escapologist så vi fick faktiskt höra hela tre låtar med dom. Kvällen var supertrevlig och det var jättemysig stämning om man bortser från den dödligt jobbiga kylan. Fötterna hade tappat dess känsel och jag såg ut som jag ville vara Carl Norén. Vi hade nästintill likadana jackor på oss och så har jag precis gått och blivit blond. Måste sett lite roligt ut. Kanske var tur ändå att vi inte träffade dom. Eller vad säger jag egentligen? Klart det inte var tur! Ren jäkla otur att de skulle åka hem så fort efter spelningen. Men jag tycker om dom ändå och jag hoppas att vi träffas någon annan gång. Hanna och Sona fick iallafall träffa Victor och Jonas innan! Tråkigt att Hannah låg hemma och var magsjuk hela dagen. Hon får se till att krya på sig snarast möjligt!

Jag köpte skor idag med Lovisa också. Det blev inga gröna, det blev ett par likadana fast gråa istället. Men det kanske var bäst så! Jag tycker om dom jättemycket redan. Lite thaimat till middag blev det också. Riktigt gott!

Nu är klockan fem över tolv, alltså har det gått tio minuter för mig att skriva det här korta inlägget och jag har redan blivit tröttare. Men det är ju lördag. Eller ja, tekniskt sett söndag faktiskt. Kanske borde fortsätta med min (dåliga) novell.
God natt för er som ska sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också se SPF! kan du skicka hela young & armed till mig för jag har tagit bort alla låtar från min ipod och det går inte att ladda ner den.



kul att du ser ut som carl norén! var det ingen liten tjej som förväxlade? :)



BABA

2009-03-29 @ 12:22:15
Postat av: Soni

Alltså. Det var så jäääkla fint!

2009-03-29 @ 23:13:24
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0