The heights, the sights, the green, the scarred, the easy way of doing everything hard

Idag har vårvädret varit framme och då passade jag på att använda min vårjacka. På dagen var det ganska skönt, lite kyligt bara, men det överlevde jag. Jag skulle alltså till Bengans för att träffa Sona och compani och titta när Salem Al Fakir spelade några låtar och sen signerade lite grejer. Då passade vi på att be honom prata i telefon med Hannah vilket han gjorde, men bara en kortis. Det var ju fler i kön som väntade på sin tur. Men jag tror Hannah blev glad ändå! Jag kan ju istället skryta med att han har pratat i min telefon.
Sen tog jag och Sona en ganska lång promenad, kanske inte så jättelång om man mäter avstånd från vart vi gick och vart vi stannade för att åka hem, men vi gick faktiskt runt i ett par timmar så det tycker jag vi kan vara stolta över ändå. En promenad är ju ändå en promenad!

Jag har ju gått och blivit blond också. I torstags skedde detta, och jag är fortfarande inte riktigt van än. Lite gult måste jag säga att det är (endel kan ha hört att jag liknar mig själv med självaste Sune), och kanske några fläckar för att vara petig, men jag tackar ändå Susanna så mycket! Det blev ju ändå bra om man tänker på att det var ganska mörkt innan. Inte jättemörkt men ganska. Men det blir väl bara att tvätta med silverschampoo för att ta bort det gula och sen ska Patricia på toppa mig på lektionen, förhoppningsvis på måndag. Håret blev nämligen gaaanska slitet efter färgningen.


Från ganska mörkhårig...


Till hyfsat ganska jätteblond.

Nu sitter jag här vid datorn en lördagkväll och känner mig ganska så tråkig. Tänk hur många timmar man slösar bort på att bara ha tråkigt. Å andra sidan så är ju livet sånt. Och så skyller jag på att det är kallt ute nu. Annars skulle jag säkert kunnat vara ute (och göra absolut ingenting för det finns inget att göra). Så jag får helt enkelt göra det bästa av situationen just nu och bara ta det lungt och ha roligt i sommar istället. Då tänker jag inte sitta inne såhär mycket som jag gör nu! Om någon frågar mig vad jag gör tänker jag inte svara "ingenting". Jag tänker svara att jag minsann laddar inför sommaren.
Så som avslut så tänker jag lägga upp en bild på ett av de sommrigaste banden som finns: Those Dancing Days, everybody!



Adios amigos

Kommentarer
Postat av: can't stop feel it

Det var snällt av er att ringa! Det värmde verkligen där jag satt i kylan att få höra salems skratt! :D



Och det kom förresten en snubbe och frågade oss när vi köade om vi gillar those dancing days!

2009-03-22 @ 12:41:29
URL: http://bluemeanie.devote.se
Postat av: baba

blondet ser fint ut! :)

salem al fakir är en gullepnke

2009-03-24 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0