You've got to promise not to stop when I say when

Såklart hände det någonting mindre bra igår. Hann klart med novellen och känner mig hyfsat nöjd men såklaaart ska någonting dåligt hända senare på kvällen. Det verkar ha hänt två dåliga saker fick jag reda på nu. Vad det handlar om orkar jag nog inte ens gå in på. Vi kan ju bara säga att jag måste lära mig konsten att sluta göra bort mig. På riktigt.

Idag var jag hemma för jag kände mig så himla konstig. Jag bara låg i sängen och tittade i taket och orkade inte göra någonting. Jätteskumt. Det måste ha varit fullmåne.

Nu är jag helt tom på ord och vet inte vad jag ska skriva. Väldans kort inlägg, men jag kanske fyller på lite senare. Vi får se.

Soni om Earth hour:

Alltså. Det var så jäääkla fint!

Svar: Jaaa wonderful! :D


atompop om Happy endings, no they never bored me:
MAAAARIGOOOLD
Jag diggar'ej loppz, du är fett kotlett

Svar: Haha, jag diggar'ej med kotten.

Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0