Was I seeing red when I saw blue?

Heeeeeeerrrreeeguuud vilken tråkig lördag. Well, jag har väl endast mig själv att skylla. Jag som bestämde mig för att ha en heldag för mig själv för att "coola ner" lite. Och nu sitter jag här, så nercoolad att jag blivit uttråkad. Skulle bra gärna gått ut om ett: det fanns något att göra, och två: om det fanns någon att vara med. Antingen bor folk för långt bort, är upptagna med att kolla på melodifestivalen eller helt enkelt har något annat för sig. Jag förstår inte vad det är med melodifestivalen som lockar. Halvdan musik kan det ju knappast vara som lockar. Kanske för vissa, men jag tror nog att många bara har ett sug efter att veta vem som vann. Aja, önskar väl de som uppträder lycka till ändå!
Så, vad finns kvar att göra här hemma när inte ens mina föräldrar är hemma? Musik. Bara sitta och gunga med till skön musik. Typ Macadam cowboy med Mando. Härligt. Någonting som är jättejobbigt när jag inte har något att göra är att jag märker av saker med mig själv. Alltså, jag märker lättare om jag blir hungrig, kissnödig, får ont i huvudet eller vad som helst. Just nu är jag skithungrig och har supertorra läppar. Men jag orkar inte göra någonting åt det ändå. But don't forget If I don't live today, then I might be here tomorrow. Så får vi väl se det. Eller något. Jag vet inte. Borde nog hitta på något nu. Synd att det är vinter, kallt och mörkt annars skulle jag nog tagit mig en superlång promenad. Får väl bli youtube!
Nej gud vad tråkigt. Jag vet ju inte ens vad jag ska söka på! Hade det varit någon inne på msn hade den personen räddat min kväll men så är det självklart inte. Åh nu ska mina föräldrar få höra att om jag hade haft en systemkamera, då skulle jag inte oroa mig för att ha tråkigt! Nu sitter jag här med min tråkiga gamla digitalkamera och ylar med i Deep Blue Sea och förstör nog grannarnas kväll i sin tur. Hade jag känt mig kreativ hade jag kunnat rita, det kan jag verkligen bli sugen på ibland på kvällarna. Men självklart är jag inte det. Jag är inte speciellt sugen på någonting ikväll. Speciellt inte på att ha tråkigt. Men vad finns egentligen att göra? Det är nog livets eviga fråga.

Någonting bra är att jag skrev till Olle i The Lance på facebook och frågade om de tänkt spela på P&L i år igen, och de har de planer på att göra! Jag blev superlycklig. Då blir det kanske lika roligt som förra året! Massa bra band. Men då hann jag inte se The Lance, så det ska jag bannemig göra i år! Om jag så ska behöva trampa ner vakterna för att komma in på festivalområdet när de tömmer det (varför dom gör så ibland vet jag inte).
Nu känner jag att jag inte har något viktigt att skriva om. Lär ju bli ganska tråkigt att läsa, så jag ska nog lägga av när jag är på topp. Hehe.  
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Sona

HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeello, vad säger du om en kåcka? mmmm juste

2009-03-15 @ 22:58:06
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Anonym

melodifestivalen e trååååååååååååååååååååååk! jag ska till P&L :D

2009-03-19 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0