Another night, same old news



Ännu en dans vi måste lära oss, Sona och Hannah!

Jag är lite stressad. Över allt. Skola och pengar speciellt. Men på fredag bär det av till Borlänge för att se på när Goodlooking Trash och The Lance spelar! Dock ska det regna vilket känns jättetråkigt. Men det blir säkert bra ändå. Så har man ju fixat sig lite vin också hä hä hä.

Hade egentligen bestämt med mamma att jag skulle klippa henne idag men jag orkar inte. Känner mig hemsk. Kanske borde göra det ändå. Fast nej. Då kanske det blir fult bara. Eller... Jag vet inte. Fan. Behöver trots allt de där ynka femtio kronorna. Aja, we'll see. Slipper iallafall gå matte i tvåan för det gick bra på nationella proven (började ju den här skolan lite sent så jag hade inte gjort allt de gjort), och det är ju skönt! Engelskan är också så gott som klar, det är bara i svenska och samhäll jag har saker kvar o göra. De jobbigaste ämnena, känner jag nu iallafall. Jag fattar ju ingenting om EU och det kan ju bli ett litet problem. Men jag orkar inte bry mig för nu är vi leeeediga! Torsdag, fredag, lördag, söndag och tisdag är vi lediga. ÅH SÅ SKÖNT. Kommer ju inte bli ett dugg pluggande. Fuck 'em aaaaaaaall!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ha ha hannah

HAHAHAHA! DEN MSTE VI DANSA!

2009-05-21 @ 12:10:49
URL: http://bluemeanie.devote.se
Postat av: baba

gud vad kul att åka till borlänge och se the lance! :)

have fun!

2009-05-24 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0