Lets fly away, we can make a fariytale tonight

Jippie-ki-yay motherfucker! Idag (eftersom klockan är efter tolv) åker vi till Bååålänge! Fick inget vin vilket suger men det ska nog gå ändå! Är trött på Stockholm nu så det ska bli roligt att åka till en av Sveriges dödaste orter/städer/whatever!
Så nu taggar jag upp lite med The Lance o Goodlooking Trash här, men måste strax gå för att bädda min säng, vilket jag glömde göra idag när jag storstädade, och sen sova. Imorn klockan elva ska jag vara hos Hannah, vårt tåg går ungefär vid halv ett om jag inte har fel.

Ha det kul vart ni än befinner er! Adios mi amigos.

Kommentarer
Postat av: Sona

<3333 Borlängis

2009-05-22 @ 19:33:05
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: baba

i had fun! :D

ha så kul i borlänge. sveriges borlängigaste stad!

:D

2009-05-24 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0