'Cause the power that you think that you have, It means nothing to the people who care

Åh jag är så himla trött på människor just nu. Jag orkar knappt vara i närheten av människor längre. Jag orkar inte sitta i skolan och veta att jag måste göra saker och gå omkring i en byggnad där man aldrig är ifred. Jag älskar att vara ifred. Ibland är det det bästa jag vet bara för man alltid är kring massa människor jämt.
Jag har börjat försova mig väldigt mycket nu för tiden. Det gjorde jag även idag, och inte nog med det så skolkade jag de sista två lektionerna. Bara för att jag inte orkade vara kring massa människor längre. Och lite för att jag inte orkade ha frisörteori eller samhällslektion också.
Jag tror jag har börjat utveckla lite av en folkfobi. Jag är inte rädd över att vara bland folk, men jag har börjat få små panikattacker då och då. Ibland mitt på lektionerna, bara sådär, så börjar mitt hjärta slå fort som att jag är rädd över något och då vill jag bara springa därifrån. Jag fattar inte vad det är som händer, om jag är helt totalt sönderstressad eller om det är något annat. Just nu känns allting bara så jävla skit som det kan gå på något sätt. Det har inte hänt något direkt, men jag har bara kommit i underfund med att jag nog är ganska olycklig. Glad ofta, men olycklig. Och just nu trivs jag inte. Inte i skolan och inte med mig själv. Det är inget fel på kompisarna, skolan eller lärarna. Det är nog bara jag. Jag finner fel i allt. Jag har även kommit i underfund med att jag har väldigt, väldigt låg självkänsla. Inte bara när det gäller utseende, utan jag har så himla svårt att se att jag är bra på något. Vad jag än gör så vet jag att det går att göra bättre och att det jag gjort verkligen inte duger. Jag fattar inte vad som har hänt. Citerar Hannah: "Vi måste ta oss härifrån, den här världen är inte bra för oss!"
Okej nu låter det som att jag försöker vara en poet av något slag. Men jag är i stort behov av en jävla semester nu. Fyra veckor bara, heja heja! Och en massa prov där emellan. Kommer bli jätteroligt ska ni se.

Ajuste, var ju på New Generation Festival i lördags. Ni kan läsa om det i våran blogg www.molotovjivefanblogg.devote.se

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Soniponi och FarlyCarly

I think it will all be better när sommarlovet är här Loppa <3 Då ska vi ha så jäävla roligt. Och du? Du har ca 15 dagar kvar i skolan nu. Håll ut!

2009-05-15 @ 08:11:40
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0