You pack your cases and you hope for a better day

Jag är så grymt seg på att skriva här ibland. Det är nog för jag själv är ganska seg.

Fredagen/lite av lördagen i Borlänge var mycket bättre än jag förväntat mig. Jag och Hannah kom fram vid tretiden och gjorde inte så värst mycket innan banden började spela. Vi satt utanför själva parken ett tag tills vi hörde att Goodlooking Trash skulle spela då vi gick dit. Vi var nog de enda som dansade. Samma sak under The Lance.
Efter dom spelat stog vi utanför parken och funderade på vad vi skulle göra tills fyra på morgonen (klockan var väl runt elva) när The Lance-killarna kom fram till oss och vips var vi bjudna på fest med dom och Sober Inflows! Vet inte om det ens är någon idé att försöka berätta hur kvällen/natten/morgonen var eftersom jag själv var lite sådär småvirrig, så det håller jag nog för mig själv och mina vänner. Men det var sjukt roligt och jag gör gärna om det! Och inte gjorde det något att jag inte fick något vin dagen innan heller för det löste sig minsann!


Bild jag snodde av Hannah som så fint visar hur resan var.

Om två veckor är det sommarlov(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och om mindre än en månad är det Peace and love(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!11!1) och jag kan inte längta mer än vad jag gör! Funderar på vad jag ska ha med mig men kommer bara fram till "Det fixar jag seeeen."
Tror jag ska ha mina vanliga kläder och vara helt som vanligt faktiskt. Förra året var det mer "inget smink, fula kläder" men jag tror inte det blir så i år! Och i år kommer jag nog använda dusch en eller två gånger. Förra gången tvättade jag håret sista dagen i ett handfat på en handikappstoalett i Kupolen. Inte så kul kanske.

Nu känner jag att jag borde sova snart. Har varit på praktik och sprungit ärenden åt min handledare till en nyckelsmed 120000 gånger för att nycklarna inte blev rätt. Så nu förtjänar jag lite sömn! Och imorn är det ingen matte i skolan heller, jag älskar mina lärare ibland<3 Så efter skolan ska jag träffa Josefine som ska följa med mig när jag ska handla lite grejer. Wonderbar!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sona

<3333 Finis

2009-05-28 @ 22:34:37
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0