Waiting to pick up the pieces that make it all alright

Åh vad jag vill flytta hemifrån nu nu nu. Ingenting irriterar mig så mycket som mina föräldrar gör just nu. När jag hör pappa veva sin äckliga sked i sitt äckliga kaffeglas som han gör varje dag, när jag hör att de kokar kaffe i den där äckliga gamla kaffekokaren, hur dom rökhostar, allt dom pratar om, vilket vill säga garaget och den där förbannade kolonilotten. Aldrig något nytt, bara samma gamla jävla visa hela tiden. Och pappa som inte kan prata om någon annan än sig själv. Bara skryter om allt hela tiden. Och att dom alltid ska förklara för mig att jag bara är tonåring och "du är i den åldern nu" om precis allt. Och alltid tjata om att jag ska skaffa körkort och inte fattar att jag inte vill det. "Du kommer vilja det senare i livet!" Men hur fan vet dom det? Som att dom tror att dom vet mer om mig än vad jag själv gör. Jag gillar inte bilar, jag tycker det är det tråkigaste i hela världen och tack vare att det är den enda min pappa pratar om (förutom sig själv) så är jag tröttare på det än någon annan i hela världen är. Jag ooooorkaaaaaaaar inteeeeeeeee!!!! Stänger bara in mig i mitt pyttelilla tråkiga skitrum och gör ingenting. Eller sitter här vid datorn där det inte heller finns något o göra. Skönt att det är sommar så man får komma ut åtminstonde och slippa de där tråkiga tu.
Och snart, om exakt 11 dagar (8 skoldagar) slutar vi. Då är jag fri i tio veckor eller hur mycket det nu är. Och då ska jag och massa av mina vänner åka till P&L. Och bara njuta, ta det lungt och inte vara tvugna till något. Alla måsten kan ju ta sig i brasan för jag tänker inte göra något annat än det jag vill under hela sommaren!

Men nu måste jag göra min engelskaläxa. Annars får jag tydligen inget betyg i engelska. Ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet. ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet ont i huvet.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0