Burn motherfucker, burn.

Ojojoj. Tunnelbanediscot igår var helt grymt. Poliserna häckade på perrongerna men tror ni de fick tag i oss? NÄ! Grispoliser. Igår regerade ungdomarna i Stockholm. Helt grymt. Speciellt när vi sprang allihopa på en perrong med hög musik pumpandes. Nu återstår det bara o se om det kommer med på nyheterna. Haha.

Efteråt skulle vi på en fest. I Boo gård. Blä. Aldrig mer Boo gård. Frös fötterna av mig o det blev ingen fest.


Mina fötter efter kylan. Ni kanske märker att ena tån inte har någon färg? Den var förfrusen. Förlåt till er som hatar fötter.

Kom hem vid halv fyra. Sov. Vaknade med halsont, sega ögon och ont i magen. Hur dåligt jag än mådde och hur trött jag än var så tog jag mig upp. Tjurig och som sagt astrött, men jag skulle upp. För idag var det nämligen Mandosignering på Bengans. Längesen jag såg de små kisarna och det var riktigt kul o se dom. Gustaf älskade bilden på tygkassen jag gjorde i nian som Josefine sen köpte av mig. Kändes ju bra! Sen fick jag veta att Gustafs beloved wife har klippt samma frippa som jag gjort. Fräckt lixom.

Efter en fika med Leone, Josefine, Sanaz och Lovisa åkte jag hem.
Efter ett tag, när bussen var vid Masten (i Tyresö för er som inte vet) märkte jag att vägen var avspärrad och poliser, brandbilar och ambulanser åkte omkring och det var jordens bilkö. "What the..?" hann jag precis tänka innan jag såg att himlen var helt svart efter en stor brand som härjade väldigt nära en mack. Alla på bussen blev helt chockade och allt kändes helt konstigt. När jag kom hem var jag tvungen att fota.
Observera: dålig bild.



Lite läskigt faktiskt. Men lite spännande att det äntligen händer nåt. Undrar vad det var som brann. Får kolla nyheterna helt enkelt!

Det var allt för nu! Ajöss mina små sjömöss.

Kommentarer
Postat av: Hannah

det står på aftonbladet och finns en bra bild där med! det var en tom lokal som ligger typ vid godissvampen!

2009-10-11 @ 21:08:40
URL: http://fearofsleep.blogg.se/
Postat av: josifin

okaaj, filåt. really! ska uppdatera dig mer i framtiden :)



men nej det är ju så att jag inte har en pissaning om vad jag vill gå för linje på gymnasiet och så tänkte jag "ahaa musikproduktion?" men man måste typ va fett duktig för att komma in. så ringde jag kulturskolan och frågade om en plats. och så ringde jag upp och fick! (a)



pösssi

2009-10-14 @ 20:53:31
Postat av: elly

LOUISE!!!! SHITR GROWSE BILD INTE OKEJ NÅGONSTANS DRÖMMER MARDRÖMMAR REDAN HÅRIGA TJOCKA KORVTÅR. no offence men uhuhu. vilken surprise! <3

2009-12-08 @ 20:53:18
URL: http://baraibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0