Converse och väska till salu!

Tjopps kalopps allihopa!

I julas önskade jag mig ett par vita converse i julklapp, men eftersom de var slut så fick jag ett par svarta istället. Och nu är det så att jag inte passar i svarta converse av någon anledning, och så är de en halv storlek för stora. Så jag har bara använt dom kanske högst fem gånger. De är i storlek 37 och luktar endast gummi! Lagom ingådda sådär, men fortfarande fresh.






450:- för de här skönheterna! Och om du köpsugne vill så kan jag tvätta dom en sista gång innan jag skickar iväg dom.

Sen har jag en väska jag skulle vilja sälja också.




Så ser den ut utvecklad alltså. Den kostar ca 240 spänn på Mandos hemsida så jag säljer den för 200. Den är inte använd.

Jag bor i Tyresö, Stockholm för er som inte vet. Så släng iväg en kommentar om du känner dig köpsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0