Det går över, det går över, det går aldrig över.

Åheeeeee jag blir helt lycklig! De har redan lagt ut ett Peace and Love 2010-evenemang på Facebook. Och biljetterna säljs redan. RYSER. Jag vill bara skita i skolan o sätta mig i min säng med täcket över huvudet och vänta vänta vänta på P&L '10. Och äta sushi såklart. Med alla vänner jag kan samla ihop! Tänk er vilken dröm. Sushi med vänner och bara skita i allt o vänta på P&L. Framför en brasa i en liten stuga med massa snö utanför. Se så jag drömmer! Åh! Fuck you school! Känner mig lite sådär extra rebellisk som tonåringar i filmer är. Jag tror inte jag kommer skriva talet tills på fredag. Men lixom! Vad har jag o förlora? Ett IG gör inte mig så mycket. Jag orkar inte bry mig. En av mina frisörlärare sa att ingen någonsin på någon salong frågat efter hennes betyg. Bara gesällbrevet (som man får efter att ha gjort gesällprovet i trean). Och så håller jag på att bli sjuk (YES!) så jag orkar ännu mindre. Mina ögon är sådär trötta o varma efter en blåsig dag. O allt vi har gjort idag är att kolla på Salvador Dali-konst. Konstig, lite intressant människa. Sen har jag suttit ute med de andra i klassen som rökt och typ gått ute med Ida och Amina och ätit sushi (tredje dagen i rad). Och gått hur mycket som helst. I friggin' stormväder. Uppför en jädra backe också! Men äntligen sitter jag här hemma i mina fula sovkläder och tror jag kommer somna snart. Och tänker på talet. Som jag vet att jag inte kommer skriva. Har bara idag och imorn på mig. Screw it. Jag har ingen ork ändå. Ska bli sjuk så jag har ännu mindre ork och kan skylla på det. He he heeee. Men tillbaka till ämnet! Jag kollade lite bilder från P&L igår. Fyhelvete vad jag saknar det. Men det är ju bara 263 dagar, 6 timmar, 52 minuter och 6 sekunder kvar (typ 37 veckor tror jag) enligt min fina nedräkning ni finner här! 37 VECKOR! Hallå!! Och tänk er lov där emellan. Höstlov, jullov, sportlov, påsklov, SOMMARLOV!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH. Taggar redan nu! Och alla måste komma i år, för temat är frihet och jag fyller arton! It's big, you know. Då blire partyparty hela veckan lång (det blir det ju ändå, men nu blir det lite extra spice på det!) Så se till att komma allihopa.

Mycket pladder det blev här idag. Ibland måste man få pladdra lite. Men nu ska jag kolla hur det går med maten där ute. Ha det fint, ajöss!

Kommentarer
Postat av: Poni

Jag taggar för gemensamt hotellrum på p&l där alla får TVÄTTA HÅRET SÅ OFTA DE VILL och GÖMMA SINA VÄRDESAKER och SOVA I EN SÄNG när de inte orkar däcka i buskarna mer <3 Weeeei längtar mucho mucho!

2009-10-09 @ 16:27:40
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0