Think of me, what you will, fade away.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Öeh, nä inte direkt. Hehe.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Typ sån där apelsingrej som var asgod. Miss that ol' shit.
4. Vad åt du senast? Nudelsoppa o mackor. 
5. Har du fått någon komplimang idag? Ja, typ att jag har bra hårkvalitét. Om det räknas som en komplimang.
6. Har du varit med i en rättegång? Jag och resten av min förra klass var och kollade på en, ja. Fast det var om några tjejer som typ snott en jacka. Helt tråkig. Förutom :o-gubben<3
7. Är du polare med dina grannar? Jag o Nisses mormor är tighta som fan vettu.
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska. Och svengelska. 
9. Vilka länder har du bott i? Sveriget mannen.
10. Senaste piercingen? Näsan i sexan, wiihoo!
11. När åkte du bil mer än 15 minuter senast? Det var noog... När jag skulle på dop i sommras. Tror jag.
12. Gay? Fett gay.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja. Ain't going there again!
14. Har du äggat någon? Tror det!
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Det är en av mina största drömmar, verkligen.
16. Suger det här? Jaaaaaaa.
17. Har du varit på stranden? Aldrig.
18. Har du haft en stalker? Hela tiden.
19. Minns du dina musiklärares namn? Hasse och Anna-Karin? Eller? Hasse är rätt iaf.
20. Hur bra är din syn? Den är softigast i världen.
21. Har du varit på ett party? Nej aldrig i hela mitt liv, vad är ett party?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Silence, I KILL YOU.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? "Okej."
25. Har du sett din bästa vän naken? Känns inte så jätteviktigt lixom.
26. Vilket är det bästa bröllopet du har varit på? Inget för bröllop SUGER.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nä. Ska jag vara ärlig skulle de säkert skratta och fråga vem som vann typ. Kanske lite arga först såklart. Eller avstängd helt från skolan? Ja då skulle de bli arga.
28. Var är dina syskon just nu? Hemma? Jag vet väl inte helleeeer.
29. Vad är den senaste drömmen som du minns? Dig, mjau!
30. Vilken tid gick du upp imorse? Sju. Fast jag skulle upp sex. Jag vill bli morgonpigg.
31. Vad ska du göra i helgen? Tandläkaren, hem till min frisör med mamma o pappa typ, kanske tunnelbanedisco, Mando på Bengans på söndag. Och kanske försöka skriva mitt tal..............................................(NEEVEEEER!!!)
32. Vad står det i det 15 sms:et i din inkorg? "24 går om 10 min;)"
33. När var du riktigt sjuk senast? Typ scharlakansfebern i nian eller när det var.
34. Vem var den senaste kändisen du tog på? Hm. Mats i Mando eller Anders eller Anton i Molotov. 
35. Vad finns det i din bakficka? Jag har ingen bakficka.
36. Har du färglinser? Nej.
37. Vad gjorde du klockan två inatt? Sov en fetingsömn.
38. Vad är det första du gör på morgonen? Duschar.

Oj verkligen en askul lista. Nu måste jag skriva av mig lite.
Vad är grejen med att alla tror att man så fort man sökt till frisörlinjen vill veta ALLT som har med hår att göra, och att man vill titta på JÄMT när någon klipper, och ALLTID vill hjälpa till, och ALLTID vara aktiv i salongen och bara kunna ALLT. JAG TYCKER DET ÄR KUL ATT KLIPPA MEN JAG ÄLSKAR INTE FRISÖRYRKET MER ÄN ALLT ANNAT.
Idag pratade Helena S. (dvs den äldre Helena på salongen) med mig om uppsättningar. Helena är en jävel på att prata. Vet inte om det är för att hon är lite äldre eller är från Värmland eller vad fan det nu kan bero på, men hon pratar jävligt mycket iaf. Och jag råkade säga att jag tycker uppsättningar är tråkigt. Då jävlar drog en debatt igång om att man måste älska allting inom frisöryrket för att kunna bli en frisör. Det behöver man ju inte. Eller är det mig det är fel på? Jag tycker permanent är skittråkigt. Uppsättningar suger. Jag är väl bara människa förfan, jag kan ju inte tvinga mig själv att älska allt. Åh vad trött jag blev då. Jag tar inte det här på så himla stort allvar som hon kanske. Klart jag alltid gör mitt allra bästa och tycker det är kul, men vissa grejer är man inte menad för att göra, även om man försöker "behärska" det och lära sig. Jävla muppar. Orkar inte ta det här med skola seriöst. Kanske därför jag är så sämst på att komma i tid nu för tiden också. Och inte pluggar. Jag tröttnade på att ta skolan på allvar eftersom ingen annan gör det och jag orkar inte vara den enda som bryr mig när ingen annan gör det. Screw this, jag kommer bli en bra frisör ändå.

Måste bara tillägga att något av det äckligaste jag vet är när man ser folks rumpspringor. Speciellt när troslappen hänger upp. Ska det vara så svårt att ha byxorna på rätt ställe?

Som fint avslut får ni en bild på världens bästa Sugarplum Fairy.



Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: leone

hahhaha kristian. jag kan inte tänka på han utan att börja typ skratta

2009-10-09 @ 12:20:04
URL: http://frejaleoneandromeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0